Kinderopvang

Van spelen leer je veel

Onze vertrouwde partner: Kober kinderopvang

Klein en groot tegelijk. Overal en altijd dichtbij. Bevlogen en betrouwbaar. Dat is Kober kinderopvang, de maatschappelijk betrokken kinderopvangorganisatie waar wij als school graag mee samenwerken. Kober brengt spelen en leren op een unieke manier samen en biedt uw kind alle ruimte om zich voor en na school(tijd) goed te ontwikkelen.

Of het nu gaat om kinderdagopvang, peuteropvang of buitenschoolse opvang: Kober creëert een vertrouwde plek en uitdagende speel- en leeromgeving waarin ieder kind goed tot z’n recht komt. De zorg en begeleiding is in handen van ervaren pedagogisch medewerkers.

Op basis van de 6 pedagogische principes van Kober helpen ze uw kind nieuwe ervaringen op te doen, samen te spelen, lekker te bewegen en zelfstandig te worden.

Buitenschoolse opvang (4-13 jaar)

Bso Dol-fijn is dé plek om na school met leeftijdsgenoten te spelen en nieuwe talenten en interesses te ontdekken. Uw kind krijgt volop ruimte om te ontspannen, een potje voetbal te spelen, een kook- of dansworkshop te volgen, of te knutselen.

Zijn er grote leeftijdsverschillen binnen de groep? Dan splitst Kober die op in kleinere groepen. Zo zorgen ze altijd voor een passend aanbod.

Peuteropvang (2–4 jaar)

Op onderzoek uitgaan, oefenen met woorden, cijfers, kleuren en vormen, lekker babbelen en samen spelen: uw kind leert het bij peuteropvang Dol-fijn. Natuurlijk zorgen de pedagogisch medewerkers dat er van alles te doen is: verkleden, bouwen, gymmen, boekjes lezen, liedjes zingen…

Zo bereiden ze uw peuter spelenderwijs voor op een soepele overgang naar de basisschool.

Kinderdagverblijf (0-4 jaar)

Zoekt u een fijne, veilige plek waarvan u zeker weet dat uw baby, dreumes of peuter er in goede handen is? Bij kinderdagverblijf Dol-fijn krijgen de allerkleinste kinderen de ruimte om in alle rust te groeien, te ontwikkelen, te spelen, te delen en te leren.

Meer informatie Dol-fijn

Neem eens een kijkje op Dol-fijn (Roosendaal).

Wilt u uw kind aanmelden of meer informatie over de diensten van Kober? Het serviceteam van Kober helpt u graag verder.

Telefoon 076 – 504 56 05, of stuur een mail naar serviceteam@kober.nl.

Zie ook www.kober.nl/contact