Schooltijden

Hoe laat moet mijn kind op school zijn? … en tot hoe laat?

Schooltijden

Wij hebben op De Wending een 4-gelijke-dagen-model. Dat betekent dat voor maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag dezelfde tijden gelden. Woensdag is dus een bijzondere én korte dag.

Ook gelden voor alle groepen dezelfde tijden.

Lees verder over de lunchpauze en overblijven onder de tabel en de foto.  >>

maandag08:30 – 14:30 uur
dinsdag08:30 – 14:30 uur
woensdag08:30 – 12:30 uur
donderdag08:30 – 14:30 uur
vrijdag08:30 – 14:30 uur
Op achool maak je vrienden

De lunchpauze

Overblijven

Vanwege het 4-gelijke-dagen-model gaan de kinderen tussen de middag niet meer naar huis.

Tussen de middag krijgen de kinderen wel een half uur pauze en blijven samen met de leerkracht over in de eigen groep.

De kinderen lunchten samen, waarna ze lekker buiten kunnen spelen. Dit gebeurt onder begeleiding van een vast TSO-team.

Zelf lunchpakketje meenemen

De kinderen nemen eigen lunchpakketje en drankje mee.

TSO-team

In overleg met onze ouder­raad, mede­zeggens­chaps­raad en onze ouder­populatie hebben we tijdens de Algemene Leden­vergadering besloten om een vast basis­team samen te stellen.

Het TSO-team bestaat iedere dag uit:

• 1 TSO-coördinator;
  • Vanuit Kober kinderdagopvang worden er 2 pedagogisch medewerkers gedetacheerd;
  • 2 vrijwillige ouders of grootouders.

Op woensdag zijn de kinderen om 12:30 uur uit en is overblijven overbodig. De kinderen kunnen dan gezellig thuis eten.